De är väl dax..

Det är väl dax även för mig att skaffa upp mig på en blogg. Skriver väl inte allt för mycket kanske, men ni får väl kolla in om de finns något av intresse här lite då och då.
Jaha, så vad skall vi skriva då?

Haft en skön dag, fått sova tills jag vaknat och inte av "Ingen vill veta vart du köpt din tröja" som är min Alarmsignal, eller att mormor ringer o frågar om jag inte skall gå upp nu. Man gör juh fel i att tala om hur dax man börjar. Dessutom kan hon läsa har jag förstått hon kollar i familjekallendern och hon vill väl förståss bara väl men en ledig dag kan man bli ganska aggresiv av att mormor ringer.

Men idag har vart en så underbart skön dag. Gjort sådär lagom mycket, vilket innebär ingenting. Kändes verkligen att jag behövde en ledig dag. Jobbet är rena rama kallabaliken. För första gången har jag upplevt att jag verkligen inte har någon lust att gå till jobbet. Jo, ni som e intresserade kan juh läsa mera på http://www.helagotland.se och sök på "Kaos i Sanda" OCH "Ann-Britt Lindgren: I höst lättar trycket på Sandlådan". Fullkommlig orimmligt att vi skall fortsätta såhär. Men man måste väl även härda ut, de e så mina tankar går.. de här kan vara min chans. Även om man vissa dagar bara vill gå hem lägga sig i sängen och gråta. Man känner sig inte tillräcklig för barnen alla gånger och man kan inte koppla bort jobbet utan somnar av ren utmattning pga av alla tankarna som far runt i skallen. Så lite mycket nu men men, man får hoppas på de bättre. Skall väl inte klaga, har juh dock ett jobb mer än vad andra har.

Annars leker väl livet måste jag säga, vännerna och familjen e underbara.

Var för övrigt i Norrland en sväng vid påsk, väldigt skönt att komma bort en sväng. Fanns väl inte allt för mycket att göra där borta såhär års. Men de var skönt att bara vara. Tyckte vi åt mest hela tiden, haha.

Tack för mig! Hej!


Kommentarer
Postat av: Linn

Yeah! En blogg att följa, en tackar en tackar :D

2007-04-22 @ 15:45:36
URL: http://linnsalabim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0