De Är Frågan De..

Ställer mig ändå frågan om varför det är lättare att öppna sig för de så kallade "ytliga" kontakterna än sina närmaste vänner.
För ni kan inte påstå att ni inte känner igen er.
Är det för att de ofta kanske handlar om de närmaste vännerna?
Är det för att de kan se sakerna från ett annat perspektiv?
Är det för att man vågar säga vad man verkligen tycker och tänker?
Ni kanske vet?

Det var i alla fall skönt och få ur sig lite.
Tack till er som orkat lyssna på mig.
Ni vet vilka ni är.



Känner mig helt plötsligt lite lättare, åt minstonde för stunden.
Det är otroligt tacksammt.
De tunga över bröstet har lättat.

_________________________

Dagen har varit helt okej. Imorgon väntar drygonsdag.
Jaja, man kan juh gärna inte stryka onsdagarna i almenackan.
Så det är bara att härda igenom.

Skriver väl en sväng i morrn om jag överlevt dagen vill säga.

Polisen tisd 22/5... hur skall jag nu komma ihåg de? Haha, de löser sig!

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Emma

hmm...polisen? vad har du gjort? ....eller inte gjort? haha

2007-05-09 @ 22:50:20
URL: http://greten.bloggspace.se/
Postat av: Jänniiiää

Öeh, Polisen. 0_o Vad har du nu gjort Quinna!!!

2007-05-10 @ 20:51:23
Postat av: Lejlin

fan va du skriver bra anna.. men va fan har du gjort hos polisen?

2007-05-13 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0