Härlig Söndag

En bra dag. =D
 
+

Sovit sådär lagom länge. *Nöjd min*
Ätit gog mat + god dricka.
Rabarberpaj + god dricka.
Ny digitalkamera. 7,1 megapixel.

-

Per väkte mig genom att köra igång kompresorn.
Rensat skafferi från larver/puppor/fjärillar.
Äckligt mätt.
______________________

Myggor kan vara de mesta idiotiska påfundet. Jag bokstavligen hatar dom. Dom värkar dess värre älska mig. Grr!
Jag har fått en massa myggbett som ni kanske förstår, och dom kliar!!

Hade världens äckligaste upplevelse idag. När mamma tog fram Havregryn för att göra rabarberpaj upptäcker vi en massa larver. När vi börjar gå igenom skafferiet upptäcker vi en hel del larver/puppor och fjärillar. I det mesta fanns dessa äckliga ting. Chokladpudding, mjöl, såser, pasta, ris osv. Dom älskade framför allt skorpor märkte jag. Vad dessa djur kommit ifrån vill jag inte ens veta. Men dom hade dock invaderat hela vårt skafferi och bosatt sig där. Förmodligen blir det åtminstonde ett samtal till Anticimex i morgon och fråga vad man gör åt detta. Jag var så äcklad under denna skåprensning. Vet inte hur många gånger jag höll på att kräkas, tappade lixom räkningen.

Har firat Per idag. Gubbrackarn blir juh 50 på torsdag.
Han fick en ny telefon, en hammck och en digitalkamera som jag kommer lägga beslag på. Tihi =D.
Och även morsdag. Mamma är bäst! ♥

Har haft en riktigt bra dag.
Det behövdes verkligen.

Förhoppnings ledig i morgn. men det visar sig.
Jobbar tisd, onsd och torsd. Och ledig fredag. Men man vet aldrig. Men jag är alltid villig och jobba.

Jag är ganska trött nu må jag säga, trotts att jag sov rätt länge.

Jaja. Natti natt på er

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh. Rabarberpaj. Jag är avundsjuk.

2007-05-28 @ 07:04:34
URL: http://linnsalabim.blogg.se
Postat av: E.

Larver är snusk. Men Anna är god, och sådär bäst.

2007-05-28 @ 14:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0