Hipp Hipp Hura!

Får börja med och be om ursäkt för utebliven blogg igår.
Jag orkade inte.

Snart ingen idé och betala grundavgifter och vara med i a-kassan.
Med tanke på hur kycket jag jobbar just nu så känns det bara onödigt att betala 366:- i månaden.
Men de e klart man får väl se framåt också. En dag kanske man behöver de där pengarna.
Då kommer det igen att man legat och betalt en massa grundavgifter och trams.
Jaja, nu är den betald iaf, jag lider inte direkt av nån pengar-brist så jag skall inte sitta här och klaga egentligen.

Arbetet känns rätt okej den här veckan.
Inte hon. En annan atmosvär. Ett annat gäng. Våga säga vad man tycker. Vi jobbar tillsamans.

I morgon är det förskolansdag, Hipp Hipp Hura! =D
Det skall firas. Samtliga barn i morgon och det skall bli spännande =D.
Men jag är faktist inte orolig över hur vi skall klara det. Vi är oslagbara.

Fredag, assistent =D.

Hade tänkt och sova nu faktist.
Är dötrött. Sov lite taskigt i natt, jäkla kaffe.
Nåja, de var väl inte bara kaffets fel, men man kan juh skylla på de iaf.

Näe skall prata en liten stund med Emma och sen sussa.

 Natti natt på er







Förlust.
Acceptera?



Nu måste dom va slut.

Kommentarer
Postat av: E.

Ja, prata med mig först ;D

2007-05-23 @ 21:19:04
Postat av: Jonas

kanske hade vart bättre o inte betala någon avgift, så du slipper bli av me dom karensdagar dom dagar du inte jobbar nu, för du klarar du dej ju egentligen utan a-kassans bidrag på 1000 kr varje månad. Men men, bara en tanke :)

2007-05-25 @ 18:07:07
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0