Oroad

DrygOnsdag med all sin rätt.
Jo Onsdag, min bästa dag i veckan, lr så inte.
De var verkligen de jäkligaste på länge.
Barn i massor, men med hjälp av planering i gott skede av vissa av oss blev dagen ändå ganska okej.
Om de inte var för henne skulle de vara ännu bättre.
Så dagen blev underbar efter kl 12.
Skönt att de händer lite på den jobbigaste fronten.
Men är väldigt oroad för hur nästa vecka kommer att se ut.
Det kommer bara bli värre om jag får tro mitt.
Var rätt skönt och få förklara hur det verkligen ligger till och att alla känner likadant att de inte bara är jag som kanske är överkännslig. Nu vet hon hur det är och jag kan bara hoppas på det bästa.
Tårarna är inte långt borta och klumpen i magen växer.
Det här får mig att må riktigt dåligt.

Tack till er som orkar lyssna.

Orkar inte skriva mer

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag orkar alltid lyssna, iaf me ett öra. Men alla som känner mej vet att ja lyssnar bäst så. Om ja får prata lite själv o lyssna me ett höra lite halvt sisådär. För de älskar ju anna när ja gör, eller iaf gjorde de, när vi gick i skolan. Nu känns de som om ja skriver en egen blogg här i annas blogg-kommentarer. Men de gör ja inte, de bara ser ut så. Men de kanske är bra för anna o få en lång o rolig kommentar siså-här. Hihi. Nej nej, men anna, ja ser fram emot imorgon när ja får träffa dej, o för er som är intresserade av o läsa min blogg så finns den på : www.floffrickard.blogg.se .. moj moj, sleep tight.

2007-05-17 @ 01:11:53
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: Jonas

ey, ja hade faktiskt kommenterat värsta långisen. men nu försvann den ? Jävla task alltså . Nej nu får ja ju kommentera på nytt. Ja skulle säga de att ja alltid orkar lyssna, även om ja kanske bara gör de me ett öra. men anna vet från vår skoltid att de e så ja lyssnar bäst, när ja ser ut som om ja inte lyssnar. Även fast hon kanske inte gillar att ja lyssnar så :) Haha, eller inte gjorde hon de
då iaf. O sen sa ja så här; Nu ser de ut som om ja har en egen blogg I annas blogg, men de har ja inte, min går att läsa på : www.floffrickard.blogg.se vilket är en väldigt bra sida. gå in där. Nu ska ja dricka Rhubarb! Ha de gött. pusshaj *

2007-05-17 @ 01:17:50
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: E.

Finns alltid, oavsett när. Det vet du. <3

2007-05-17 @ 13:45:19
Postat av: Emmah

Det kommer lösa sig ska du se Anna, finns här om du vill prata! Älskar dig ska du veta <3

2007-05-17 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0