Timmarna får gärna gå lite fortare

Tjollahopp och god morgon kanske?

Nu hade jag sovit tillräckligt tyckte jag iaf.
Lät gnun sova vidare där ute, så hamnade jag här.. vid mammas dator.
Oj den här datorn var länge sen jag satt vid, de  måste jag säga.
Har juh min egna dator som fungerar superduper ;D.

Ikväll är det verkligen dax och jag hoppas timmarna springer iväg nu för jag e partysugen som fan!
Den här kvällen kommer bli perfekt, underbar, fantastisk och helt oförglömmlig.
Jag längtar, men de kanske ni redan har förstått?

Sitter här och lyssnar på lite låtar från Melodifestivalen, ganska mys.
Fast Tony och Elin kommer säkert ut o slår mig snart.
Kanske skall sänka volymen? Nej orka! ;D

Sarah min babe blir hela tjugo år (tant) på måndag. De innebär att vi snart kännt varandra i tjugo år.
Tjugo år av lycka, glädje, upp och ner gångar. Mycket har vi upplevt tillsammans.
Vi har haft turen att få lära känna varndra.
Jag är överlycklig för de. Sarah är min tjej de. Klarar mig inte utan henne.
Hon är den där som alltid funnits där.
Jag älskar den här tjejen så otroligt mycket.
Alla kärlek till dig tjejen och Grattis på födelsedagen! (lite tidigt men ändå)


Ha en underbar kväll!
Det tänker iaf jag ha!
Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0