Det blir aldrig det samma...

En annan har juh helg nu! De är inte så dumt skall ni veta. Jäkligt myspys faktist!
Hade ett ganska långt samtal med en mamma idag om vår arbetssituation och barnens barnomsorg vilket jag snarare skulle vilja kalla förvaring... för de är fan inte frågan om någon barnomsorg längre. Känns så skönt att vissa föräldrar iaf står bakom oss och kämpar för en bättre situation, för detta är ohållbart!
______________________

Ut till pappsen i helgen o måla...! Jippey! NOT! Finns på tele iaf!
______________________

Valborg blir lungt o städat förhoppningsvis hemma vid oss.
Vännerna, grilla och lite dricka. Mysigt värre!



"De finns så mycket som påminner mig om dig, vår tid.
Jag saknar den tiden, men du gjorde slut på den.
De är slut på de vi hade och de kommer aldrig att bli det samma igen.
Det var ditt val. Men trotts allt saknar jag dig, även om du inte tror det."
__________________________

Vart finns du?



Kommentarer
Postat av: Onkel tom

Anna älskar att måla vid pappas hus! vajre dag hade hon velat göra det. Helst. Sen hoppas hon att tontie&elin pippar fram tills 04-05 nåt så hon får sove jättemkt, för så vill anna ha de. helst.

2007-04-26 @ 23:23:42
Postat av: JÄÄNNÄÄ

VALBORG FTW! Over and out!

2007-04-27 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0