Jag Vill Sova Juh!!

Hmmm... go morgon väl. Men egentligen skulle jag ligga i sängen och sova nu! Men min hjärna har väl blivit inställd på och inte få sova länge. Dessutom så sken solen rakt i mitt ansikte, vilket iofs är rätt bra, för då vet man att de blir en fin dag. Sen ville mitt huvud helst ha jättehuvudvärk. Måste erkänna att jag dessutom var lite röksugen.
Så efter att jag varit ute o rökt så var det helt omöjligt att somna om även om jag fått i mig en alvedon och hängt upp massa saker för fönsterna. JAG VILL SOVA JUH!!
Då börja jag juh fundera på om man kunde spara upp Per och få komma iväg lite tidigare till Hemse. Men efter att ha läst Jonas blogg så inser jag att de nog inte är någon bra idé, Jonas den sömnlöse.
Näe så de blir väl o slänga på en rulle och mysa lite i sängen skulle jag tro.

Jaja, sen blir det Hemse iaf.. skall leka med Jonas och Jennie!
Sen till Burs, skall käka nått mums på cafét.
Sen blir de väl lite mys vid tvn och sen sängen!
Sen skall jag måla hela världen lilla mamma!

Btw, har glömmt och säga hur mkt jag formligen ÄLSKADE min julklapp från Sarah! ♥ TACK!

Mjo, nog från mig..

Kommentarer
Postat av: Emma

hmm...Anna...vill vi veta vad det är du fick av Sarah som du älskar? hehe

Du, burs kafé o en öl i sommar??
KRAM

2007-04-28 @ 08:05:16
URL: http://greten.bloggspace.se/
Postat av: Anna ;)

Absolut, sånna förslag är jag alltid öppen för ;)

2007-04-30 @ 00:05:25
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0