Närmast hjärtat

Hade en väldigt trevlig kväll igår med Marcus (han den trötte), Jonas (Snarkarn), H (Proppen) och Jennie (hon den nyktra).
Festade en sväng hemma hos Marcus.

Hade en hel del disskusioner om allt mellan himmel och jord vilket trotts allt resulterade i en lugn och sandsad kväll. Inget bråk, inget tjaffs. Satt och pratade gamla goa minnen, allt vi gjort tillsammans. Hur saker och ting har förändrats och hur fel saker har blivit.
Kan såhär idag säga att de var välbehövligt snack för oss alla, pratade om sånt ingen av oss snackar om annars.

Såhär i efterhand kan jag även säga att de är en otrolig känsla och veta vart man har sina vänner. Hur läget än ligger till så vet man att dom alltid accepterar en för den man är och ens åsikter.
Ni betyder verkligen mycket och ni ligger närmast hjärtat.
Livet hade vart så mycket mer tråkigt och innehållslöst utan er.
Tack!


Även en del tankar som satts igång och de vill bara inte sluta gå runt i mitt huvud.
Vet inte riktigt hur jag skall göra eller vad de finns att göra längre.
Känns lixom som att man nått någon form av hög mur som är svår att ta sig över.
Men får väl forsätta i samma stil tills jag hittar någon lösning.

Finns man inte längre?

Då passar de?

Men nu är en annan sak?

Är jag sämmre?

Är jag inte värd lika mycket?

Det är inte samma sak.
Är inte sur som ni tror.

Men de känns juh bara som att jag är ivägen!



Kommentarer
Postat av: Floffe

Observera observera : Kommentar !! Jag instämmer med allt anna sa, och vill även ja säga att vi hade de jättetrevligt och att de var behövligt på samma gång, så en mkt uppskattad kväll av mej :P

2007-04-25 @ 18:08:50
Postat av: Anonym

Yepp. Mina sötmandlar & vatten gjorde mig fullare än nånsin, full av förväntan. Tack för att du finns darlo. Helmys kväll med rätt sällskap. :)

2007-04-27 @ 10:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0