Pang pang och så vidare

En skittrevlig kväll på Kanonen med arbetskamraterna ikväll.
Bowling, tacobuffé, laserdome, minigolf och shuffleboard.
Skulle nog kunna bli krigare av mig asså... shit va kul jag har haft ikväll.
Välbehövligt måste jag säga, de behövde vi verkligen.
I morgon är alla väl sjukskrivna efter allt detta, haha!
Var för övrigt jäkligt kul och skjuta sina arbetskamrater, *pang, pang*!! Haha!
_______________________

Ställer mig fortfarande frågan vad jag gjort för fel.....!?
Förtjänar jag att bli behnadlad såhär?
Är det verkligen rättvist?
Inte upp till mig nu i alla fall.
Ditt val med andra ord.
_______________________

"Man ger och ger men får så lite tillbaka.
Jag skall se, men aldrig bli sedd.

Man kan fråga sig om man blivit osynlig i vissas ögon.
Ensamheten sätter sina spår.
Fula ärr blir endast kvar.
Tankarna och funderingarna sätter sin spår.

Hur man än gör så blir det fel.
Vad man än säger så säger man fel saker."


Kommentarer
Postat av: BERRA!!

Hej hjärtat!
Ännu en blogg att läsa! Wunderbar! Ja, firandet i lördags var i alla fall roligare är födelsedagn igår.. Men så är det ibland. Allt bra hemma? Saknar dig och tycker att du ska komma upp! Kanske ta med dig Jonas, shoppa lite sommarkläder och dricka ett par öl!
Ha det underbart vännen! PUSS!

2007-04-25 @ 00:03:50
URL: http://serafia.blogg.se
Postat av: Anonym

Nah! Keep on with the poems. Jennie likes :) Men skriv lite mer positivt nu gumms, du vet även i dom mörkaste stunderna finns det ljus i mörkret. Du är guld värd. /Blondie. höhö ;)

2007-04-27 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0