Dagen efter igår

Skitmysko, sitter här ute och känner en stark doft av popcorn har aldrig någonsin ens ätit popcorn här ute!

Valborg igår.. vart väl rätt trevligt till en början men sen vet jag inte.. var rätt segt. Kunde man borde ha o missta.
Men tack ändå till alla som kom. Trevligt att se er! =D
Vaknade idag men en jäkla huvudvärk, tror dock inte att de var någon form av baksmälla, var inte speciellt onyckter igår. Men har vaknat med spränngande huvudvärk varje dag i en vecka nu. Lite bad, men efter jag varit inne o fiskat tag i en Ipren kunde jag gå ut i stugan igen o sega vidare i sängen. Vilket var välbehövligt.
Har man mer hunnit med idag då?
Ätit frukost, duschat, bakat lite, sett på tv, ätit mat och sen hamnat här.
Lär väl inte bli så mycket mer ikväll skulle jag tro.

Jobba imorgon. Som vanligt.förmodligen resten av veckan också.. fredagen e osäker men jag skulle tro att de blir jobb den dagen.
Lördagen blir de gallaj hos darling. Darling skall springa o bli hela 20år. Tant ;).
Skall bli kul. =D



"Står bara och trampar på samma ställe,
livet har tagit slut, allt det underbara.
Allt det som fick dig att skratta och le
vart tog allt det vägen?
Djupare och djupare tar hon sig ner,
ner i det svarta hålet som bara blir djupare.
Djupare och djupare för varje dag som går.
Snart är pinnarna på stegen för några
för några för att kunna ta sig upp.
Orken för att kunna dra sig upp finns inte längre.
Snart läggs locket på gropen.
Hon kommer inte upp igen,
hon sitter fas i sitt hål.
Ingen kan göra något för att få upp henne,
Det handlar bara om hennes eget jobb med sig själv.
Hon har ett och annat att ta tag i.
Hon tar det när hon orkar, hon tar det i sin takt.
Låt henne vara."


Kommentarer
Postat av: Igor majistorvich

HAHA

2007-05-02 @ 23:03:29
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0