Fågel

Tjena Hejsan!
Har inte blivit så mkt här.
Har varit hos Jonas en sväng.

Nu e jag hemma och vi skall på barty i byggdegården snart.
Jonas sitter och tittar på travet och Keno och grejer. Jag har spelat en stund nu.
Vi har haft roligt i några dagar nu och det behövdes verkligen.
Heartbreak Hotell i Torsdagsnatt var det grymaste iaf.
Och Roger är bäst! Lille jägarn Per e också snäll.

Hoppas att kvällen blir något bra för de orks inte med något annat.
Så länge vi håller oss undan från bråk och tjaffs är det bara bra.

Jag har nytt hår. Nyklippt och rött år det igen =D.
Jonas har också fått nytt hår.

Mamma har fått ett konstigt paket på posten =D Haha!

Emma tycker att vi skall yra en massa, de e knasigt.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: E.

Knasigt och knasigt, det är kul :D

2007-05-19 @ 19:20:18
Postat av: öhm, majsräven kanske ^^ höhö

Nya hår, höhö. Nej du skojar igen. Du är en torsk

2007-05-19 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0