För mig själv

Kan inte ljuga mera för er, kanske framförallt för mig själv.
Så hade tänkt och vara ärlig. Jag mår skit.

Den här kvällen har varit minst sagt hård.
Jag behöver inte mera just nu, tack.

Det kommer aldrig att bli det samma igen.

Så mkt tårar jag fällt den senaste veckan har jag inte fällt på år.
Jag orkar inte ta alla anledningar, men en sak är säker.. det är för mkt just nu.
Jag pratar gärna, men isf om jag vill.
Helst behåller jag det för mig själv, gråter ut och tar nya tag.
Men tro inte att ni inte betyder något, för ni är ovärderliga.
Utan er klarar jag inte av att fortsätta.
Ni är guld värda.

Tack!

Bonaqua Silver Päron kommer bli min överlevnadsdryck denna sommar.
Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Serra

Man kan alltid ringa till Berra och prata av sig lite om man vill och känner för det! Skulle va skit kul å ha upp dig och Jonas innan jag flyttar ur den här kåken!
KRAM och PUSS!

2007-05-22 @ 11:21:56
URL: http://serafia.blogg.se
Postat av: Jonas

:'( slute, jonas gråte. blä för tankar

2007-05-25 @ 18:07:32
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0