Tillsammans

Själsfrände: Om person i förhållande till annan person med vilken han är själsbefryndad, andlig släktskap och själsgemenskap.

Jag har funnit en själsfrände. Vi ingår ett själsfrändskap.
Jag har aldrig någonsin träffat denna männsika. Men jag vet.

Vi skrattar tillsammans.
Vi får varnadra att skratt.
Vi gör varandra glad.
Vi fungerar på exakt samma vis i alla möjliga situationer.
Vad hon än har att säga så känner jag igen mig.
Någon som förstår att att man behöver gå in i detalj.

Vem behöver inte en sån här person.
Alla kommer vi att finna denna person.

Tack till dig! ♥
_______________________

Har ikväll tänkt att sova lite mer än vad jag gjorde i nättras.
Snart dax att kasta sig i sängen.

Jobba i morrn juh och fredag.
Helgen blir nog hos far. Måla hela världen lilla pappa.
Sen jobba mån,tid och onsdag. Sen långledig =D.

 Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: E.

Fint skrivet Anna. Och du har så rätt i det, alltihopa. <3

2007-05-09 @ 22:47:26
Postat av: Anonym

Tror du att du kommer från östesund eller nåt ? ( Vi får varnadra att skratt.
Vi gör varandra glad. ) Hahaha! Värsta Emmah-talk. luv u

2007-05-10 @ 00:54:47
Postat av: Nils Holgersson

förra kommentaren var postad av mej, nils holgersson

2007-05-10 @ 00:55:16
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0