Ost, kex och korsord =D

Jag försöker igen. Ha!
Har hänt en del sen sist. Har flyttat bland annat. Det jobbas hela tiden och tjänas pengar,
fick ett bra erbjudande så kände att jag var tvungen att ta chansen att få flytta hemifrån.
Funkar det så funkar det. Jag trivs väldigt bra med att få ha flyttat. Det var lixom verkligen dax.

Ja, som sagt, jobbas gör det.. HELA tiden. Men i sommar är jag ledig hela TVÅ veckor, den ni. Så
mycket ledig i en följd har jag inte varit sen den sommaren jag tog studenten.
En vecka semester och en vecka Varpa SM.

På tal om varpa så är det mycket av den varan just nu, flera ggr i veckan. Träningar och tävlingar om vart annat, men det är juh bara några månader om året så det får väl gå.

____________________

Helgen som varit har man fått träffa Marcus och Emmah. Mycket trevligt, var ett tag sen. Blev party för hela slanten i fredags kväll så sågs vi en stund igår också. Var förbi hos Ika och Arte med.

Där var jag hela förra helgen också. Midsommar kommeräven att firas där.

Helgen har jag avslutat ute på terassen i den nyinköpta trädgårdsmöbeln, med ost, kex och korsord =D.

Juni kväll. Ost och kex plus lite korsord:D



Kan bjuda på en från förra helgen också. Ika och jag lite på halvfyllan. =D


Ika och jag


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0