Bil problem

Sänkan var bättre men inte bra. Jag e fortfarande sjuk. Det verkade va nått influensa liknande.
Men mår ändå mycket bättre idag. Har inge ont i halsen längre, det har övergått mer i hosta.

Försökte jobba i torsdags, var där och öppnade 6:15, men fick känna mig besegrad redan klockan 9:15. Det gick inte alls. Jag gjorde i alla fall ett försök.
Tänkte göra ett nytt försök på måndag. Det skall nog gå bättre.

Min bil beter sig skumt.
Den har varit ur balans det senaste fyra dagarna.
Det började med att bilens batterilampa lyste när jag skulle iväg.
Stängde av bilen och startade igen. Lampan slöt och lysa.
Nästa gång låg bensin mätaren i botten trotts att tanken var full.
Även varvräknaren låg i botten.
Idag när jag skulle iväg, startade bilen som vanligt.
Men då var även fläkten död.
Inte så kul och köra bil utan fläkt när det är minusgrader.

Senare startade jag bilen igen, då gick fläkten igång igen.
Bilen fick stå en stund för att bli varm, då dog den .
Sen har den startat igen. Fläkten verkar fungera men alla mätarna ligger i botten!
Jag fattar inte mig på det här!!

NU skall det krubbas...!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Dessidessan

Du, tycker det är dags o uppdatera nu!!! :)

2010-04-19 @ 17:52:24
URL: http://dessidessan.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0