På Jonas begäran

Blogg på grund av att Jonas vill att jag skriver nått.
Och när jag frågade vad jag skall skriva sa han att jag skulle skriva vad jag gjort under dagen.
Så här kommer det något iaf, vet dock inte om de e så intressant

Idag har jag nog vart rätt duktig.
Klev upp kl 07:12.
Cyklade till jobbet.
Började jobba kl 07:30.
Jo jag vet att jag klev upp 18 min innan jag började.
Jobbade till kl 15:00.
Cyklade hem.
Åt mat.
Åkte och tränade i två timmar.
De var den första seriösa träningen i år.
Det var riktigt nice.
Kommit hem och hängt alla blöta kläder på tork.
Sett lite på tv.
Mamma klippte mitt hår.
Mamma färgade mitt hår.
Skall snart tvätta ur håret.
Sen hade jag tänkt ringa Jonas och säga hej och go natt o lite sånt.
Jag har varit lite effektiv idag tror jag, de känns så.. har fått saker och ting gjorda.

Jobba i morrn igen. 08:30 - 16:45.
Blir en lugn dag på jobbet, skall ha städdagar nu ons + torsd.
Sen träna kl 18:00.
Sen händer inte så mkt mer tror jag.

Torsd, jobbar 09:00 - 17:30. Chill o packa på kvällen.
Fred. Jobba 08:00 -14:30, åka till pappa och Sita. Sit kommer med båt 13:20.
Lörd, tävling. DM i lag i Garda kl 08:30 för alla som vilöl komma o se.
Sönd: Chill.

NU räcker det med info!

Kommentarer
Postat av: Jonas

de känns som att de började detaljrikt men att detaljerna försvann mer och mer med bloggens fortskridan ? :P

2007-07-04 @ 11:43:42
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: E.

Anna.. att du orkar. haha. Du har dock glömt att planera in tid för mig tokfia. Haha

2007-07-06 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0