Det blir vad vi gör det till!!

Trotts att jag e lite småförkyld och jättetrött så är livet ganska så bäst.
De är bekymmer jag kan leva med. Inget bör kunna få mig att falla nu.
Man skall aldrig säga aldrig, men så känns det just nu.
Och just nu vill jag leva i nuet. Jag vill få känna mig styrkan.
Jag vill få känna den här glädjen.

Den här sommaren kan bli grymm!!
Det blir vad vi gör det till.

Haha, jag skall visserligen jobba den mesta tiden.
Men va fan, kvällar, helger då finns jag till förfogande!

Midsommar snart. Tror ni jag längtar?

Jag vill dela med mig av min glädje!!

Kommentarer
Postat av: E.

Du har så rätt. det blir vad vi gör det till ;)

2007-06-13 @ 23:02:59
Postat av: Jonas

midsummer's comming up , HELL YEAH!

2007-06-14 @ 00:18:52
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: Emelie

vart skall du på midsommar Anna?

2007-06-20 @ 19:14:43
Postat av: H

Klart du hörde min komentar.. Du o jonas som tisslar o tasslar om allt, men de gör inget :)
Då får ju jag också höra lite =)

2007-06-20 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0