Ni har väntat?

Ett tag sen jag bloggade kanske..?
Efter vissa påtryckningar om att jag skall blogga,
så fick jag helt enkelt göra det.

Vad har hänt då?

* Jobbade förra veckan. Månd - torsd.
* Åkte till Hejde och sen vidare till Hemse på torsdag kvällen.
* Fredagmorgon upp och ordna med allt möjligt inför studenten.
* Åkte in till stan och väntade på att alla skulle "gå ut".
* Åkte en hel massa vagn under fredagen. Nice.
* Sen blev det Hmanplan och sen hemfärd med Brozin. Anna och Jonas var dom fulla.
* Vaknade sådär lagom tidigt på lördagen sådär lagom bakis.
* Knatade upp på Hemse, gick på bolaget osv. Tiggde skjutts hem.
* Låg och chillade i Jonas trädgård och drack somriga cidrar.
* Badade i Ika och Artes pool.
* Drog på fest i Alva hos Peter.
* Dansade, sjöng, drack mig väldigt full och det hela slöt tragiskt.
* Söndag vaknade upp hemma i min säng och ville helst sova resten av livet. Bakis, spöken i huvudet, ont i ryggen, ont i halsen och allergi. Kunde lixom inte bli bättre.
* Måndag, mobilen ringde kl 7[Jobbet], dom tyckte jag skulle komma o jobba men de tyckte inte jag. Har hjälpt Per hela dagen. Lagat mat, handlat, skruvit ihop hammock, tvättat terass osv.

Annat som är värt och nämna.

* Haft endel väldigt braiga samtal.
* Fått träffa braiga människor.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Jonas

jaa, som jag har väntat. Men du glömde skriva en sak. Att jag är bäst!

2007-06-11 @ 22:09:07
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: E.

Det var en himla massa som hade hänt du. Tihi.

2007-06-11 @ 23:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0