Två veckor

Jahopp, ja.. nu e de nästan två veckor sen jag skrev nått.

Så vad har hänt?
Det vaet jag knappt själv.

Jag har mestadels jobbat.
Firat midsommar.
Fått reda på att jag får fortsatt jobb i höst, minst två dagar i veckan.
Blivit sjuk.

Jobbet går bra. Tycker de fortfarande är hur kul som helst. Lycklig över att få fortsätta i höst. De går lite tungt för tillfället, eftersom jag är lite krank. Har åkt på nått skit som satt sig på öron och hals. Trodde jag hade fått halsfluss, men det visade negativt. Fick iaf penicilin mot öron och hals även fast det inte visat varken halsfluss eller öroninflamtion. Men doktorn tyckte att varken hals eller örat såg bra ut. Så nu intar jag 2st 1g tabl på morgonen och 2st 1g tabl på kvällen (dubbel dos, för att det skall nå in till örat), det vill säga 4 g tabl om dagen... vilket är ungefär 8 alvedon. Haha, så ni kan juh tänka er hur jag är just nu. Ganska trött och mör.

Firat midsommar i Kattvik och Åminne. Var helt okej, inte den sämsta och inte den bästa midsommaren kankse man kan säga. Trevligt sällskap och mysigt. Får se vad som sker nästa år, förhoppningsvis blir det något lite mer värt.

Tack!

Kommentarer
Postat av: Serra

Man tackar för den sköna kommentaren! Den var jag värd den också! Krya på dig vännen! Du vill inte komma upp och älsa på innan jag flyttar vidare?
KRAM

2007-06-26 @ 21:22:20
URL: http://serafia.blogg.se
Postat av: E.

Bra du fått medicin nu Anna Panna bäst!

2007-06-26 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0