De var juh inte så farligt

Munken i lördags med ett gäng trevliga tjejer. Mat, dricka och dans. Trevligt som fasiken. Mamma hämtade oss och vi åkte Gotland runt ungefär. Haha, mamma fick en säck potatis som tack för skjutsen. Sen blev det en grogg med mamma när jag kom hem och sen var klockan 4 och det tyckte jag innebar sängdax.

Söndagen var lugn, var ute med mamma och lillebror vid Gustavs, satt i solen och myste och gick en sväng i båthamnen där. Tog lite tjusiga kort och sånt trevligt ni vet. Vårkänslor skulle man nog kunnna kalla det. Efter det blev det en sväng till klinte för inköp av pizza.
Senare tillbkaka till klinte till Jessica och Johnny för att jag tänkt lifta med dom till Hemse.
Väl på Hemse efter en lång stund vart det tvspel och tv-tittande.

Denna härliga dag har jag lagat mitt första hål och de gick bra.
Det var juh inget farligt alls måste jag säga.

Imorgon skall jag ragga tag på en läkartid så jag får ordning på andningen och sånt trevligt.

Nu väntar sängen. Så natti natt!

Kommentarer
Postat av: Burben

Haha, jag tycker om potatis! förresten Anna, alla behöver väl inte veta att vi super på nätterna.

2008-04-24 @ 10:39:06
Postat av: Jonas

läser burbelia bloggar ?

2008-05-19 @ 20:39:30
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0