Jag råkar va bäst

Hela hallen i lördags.
Skitnice förfest. Tack H!

Gick dit och yrade runt.
Kvällen blev inte direckt som jag tänkt mig, men vilken höjdare!
Anna yrar runt med föräldrarna till ungarna på jobbet. Vem hade trott att de skulle bli så?
Dansar bjuds på öl och så vidare. De var bäst. Fan va kul jag hade.

Dagen efter var inte så farlig som jag hade befarat.
_____________

Jobbet knallar på som vanligt och livet rullar på.
Mår jäkligt bra faktist. Och nu är våren här känns det som jag kan säga.

Trallallallalaa......!

Jag är bäst  =)

Kommentarer
Postat av: E

Oj, du skall få ledtrådar!!
1)du e´min vän
2)du tror inte tanter bloggar...
3)pappa har väl sagt...

2008-04-06 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0