Jao

Drar en liten resumé av vad som hänt den senaste månaden.

Valborg firades på Hemse.
Sarah, Jonas och Jag. Började hemma hos Sarah med lite mat och dricka.
Hade tänkt oss att se på elden. Plockade upp Nöten och gick ner till Högbyäng.
Där nere fick vi se en glödbacke, vi var visst lite sena. Haha.
Kvällen avslöts hemma hos Thomas, party party. Jag och Jonas tog vår favoritväg hem.

7 Maj. Sarah fyllde 21.
Var där hela dagen, åt god tårta, lekte i solen och hade det trevligt.

10 Maj. Sarahs fest.
Crazy. En helknasig kväll. Men jag hade trevligt. Tack Sarah!

17 Maj. Emmas konfirmation.(Elins lillasyster).
Det första jag såg när jag klev in genom dörren var Kerstin Falk(min svenska lärare på bf), höll på att backa ut omgående.
En trevlig dag. =)

18 Maj. Mamma hade Tupperware party.
Jag hade bakat. =)

21 Maj. Lekte med Hemse folket.
Sarah, Jonas och Nöten var hemma hos Sarah.
Åt massa sallad, drack kaffe, spelade kort och sparka boll. Mycket trevlig dag.

30 Maj. Burs.
Åkte ut till pappa. Var och grattade Faster som fyllde 60år. Träffade ena kusinen som jag typ inte träffat på 10 år.
Åkte hem, gick till Burs café dom öppnade då så var juh tvungen och ha en första öl där för i år. Sen hem  igen och dricka en irish coffee.

31 Maj. Lekte med Jonas.
Satt hemma hos Jonas och drack vin.

1 Juni. Var och såg på bal kortegen.
Massa fina bilar och klänningar.

5 Juni. Studenten + lek med Jonas.
Var inne och kolla på studenten. Grattis grattis osv.
Åkte till Jonas och vi festade till.

6 Juni. Lek med Jonas och bakfylla.
Bakfull och jävlig. En pizza, lek i solen och umgänge med Jonas.

7 Juni. Imorgon.
Skall kasta första tävlingen för i år. Trevligt trevligt. Fårö i morgon alltså.
 
Ja, det var lite i korta drag.

Solen lyser jag jobbar massor och allt är bra.

Fårö på midsommar som det ser ut nu.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: H

Hojhoj ! Herrejävlar ! Se vem som uppdaterat bloggen ! Jisssuuuus ! Snorig puss ;)

2008-06-06 @ 21:49:25
URL: http://saaarhiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0