En trevlig helg helt enkelt!

Snacka om att jag är sliten idag. Fast det var värre förut. Nu börjar jag piggna på mig.
Var juh på inflyttningsfest hos Tony och Elin igår. Massa skoj tyckte jag att det var i alla fall.
Blev trött på slutet bara.. eller full kanske, spelar roll?!

Fredags var de grilla och "Så skall det låta" hos Jonas med Jonas, Elisa och Jennie.
De var riktigt trevligt de med. Länge sen man träffa Jennie men nu fick vi till en träff.
Blir nog flera nu, får vi hoppas :)

Krattade löv i Mästerby änge igår med Banda VK, det var faktist trevligt också. Sen när vi
kom hem sågade vi grenar på tallarna som Per har fällt här hemma, bärde en massa
grenar och sånt.Resultatet av att man varit såhär duktig är väl att man har massa ont i
axeln, tror fan att den e lite skadad efter att jag vurpa med den där mopeden för flera år sen.

Har vart grymt skönt med sol nu, tror jag redan har fått lite sol på armarna och ansiktet.
Men dom här jävla flugorna som surrar kring mina ben är inge roliga alls!!

Jag måste ha vart rätt snygg i morse asså. Vaknade bakfull som en gris klockan 8:15 och
kunde inte somna om. Var inne på toan, gick ut i stugan slängde upp fönstret och dörren på
vid gavel för det var varmt och jag var i behov av frisk luft. Då började jag frysa istället, klädde
på mig tröja, byxor, strumpor och så hitta jag en mössa. Sen tog jag på täcket och en filt och
sen låg jag där och såg på tv fram till 14:15.

Kommentarer
Postat av: Jonas

och torkade på golvet!

2009-04-28 @ 12:09:10
URL: http://jonaskolmodin.blogg.se/
Postat av: A

ja, just de... tänkte spara detaljerna...

2009-04-28 @ 19:05:25
URL: http://lillfraesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0