Jobba :)

Den här dagen har kännts lång. Jag tror fan att jag ännu är sliten sen helgens fest.
Vaknade självklart vid kvart över åtta idag också. Det blev ändå rätt sent igår. Jag fattar inte
varför jag vaknar så tidigt.

I morgon skall jag jobba i Hogrän, så blir inte och gå på stan med Elin. Kul och få jobba
men tråkigt att jag inte får träffa Elin :( OCH NÄR SKALL JAG FÅ KÖPA ETT PAR SOLGLASÖGON?
Imorgon lär jag säkert kunna sova, men då måste jag juh upp, jobba kl 10-16:45.

NÅN SOM LÄSER MIN BLOGG?? VEM?? KOMMENTERA VÄL!!

Go natt väl

Hockeyn gick åt helvete förresten, skit också!



Pilots

Kommentarer
Postat av: Jonas

ja kommenteraraar ju för fulla muggrar!!

2009-04-28 @ 12:10:15
URL: http://jonaskolmodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0