2oo8

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jajjemän.
- Höll du några av dina nyårslöften? Hade jag några?
- Blev några av dina vänner föräldrar i år? Ja några stycken.
- Dog någon som stod dig nära? Nära och nära.
- Blev du kär i år och hur många gånger? Ja, en gång.
- Vilka länder besökte du? Sverige.
- Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009? Någon att dela livet med, en riktig kärlek.
- Vilken händelse år 2008 kommer du alltid att minnas? Ingen sån jiiihaa upplevelse.
- Vad var din största framgång i år? Klarade uppkörningen.
- Största misstaget? Vet fan inte.
- Har du varit sjuk eller skadat dig? Skar mig i fingret, magsjuka, förkyld, feber och allergi.
- Bästa köpet? Nintedo 64, mopeden och min bil.
- Vad spenderade du mest pengar på? Körkort, bil och moped.
- Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag klarade uppkörningen.
- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008? Fjortislåtar och Drängarna - Semster.
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Året hade sina med och motgångar.
- Vad önskar du att du gjort mer? Träffat vänner man glidit ifrån.
- Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig.
- Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen i Sanda.
- Bästa månaderna 2008? Sommarmånaderna var rätt bra.
- Favoritprogram på TV? Andra avenyn.
- Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Naij, inte vad jag vet.
- Bästa boken du läste i år? Kommer inte ihåg vad den heter, har inte läst klart den heller.
- Något du önskade dig och fick? Har inte önskat mig något speciellt i år.
- Något du önskade dig men inte fick? Näe.
- Vad gjorde du på din födelsedag? Jag jobbade ( vi hade höstfest) och åt god mat fikade med familjen.
- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns säkert något, men de tänker jag inte tala om.
- Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Den bästaste.
- Vad fick dig att må bra? Mina vänner.
- Vilken kändis var du mest sugen på? Chippen så klart, va e de för fråga?
-Vem saknade du? Några var de väl
-De bästa nya människorna du lärt känna? Ika, Arte, Tom, Åsa, Emma, Ronny, Petra, Roger Anna och Tomas.
-En värdefull läxa du lärt dig i år? Inte dricka en hel flaska Sambuca på en kväll.
- Bästa festerna: "Promenad-party", Hela hallen gungar, H´s maskerad, midsommar, en massa fester hos Ika och Arte, Kubb VM, Svens fest. Och så en massa andra som jag inte kommer ihåg säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0