Kvällens skratt och kvällens godagärning

I lördags var de Hela Hallen. Vi grundade med Lasagne och sen förfestade vi för hela slanten. "Vi" innebar Tony, Elin, Jonas och jag. Sen var juh även Åsa och Ruffen hemma och dom hade lite besök.
En väldigt rolig kväll med massa skratt och dans. Man träffade massor med folk som man inte sett på länge. Precis så Hela Hallen skall vara.

Måste bara dela med mig av kvällens skratt och kvällens godagärning:

Jonas, Elin, Tony och jag satt i köket.

Elin sitter lite trött på en stol och frågar lite på skämt om vi inte kan ta en taxi upp till hallen.
Då svarar jag , Tony och Jonas i kör ungefär att det finns inte en taxi på Hemse nu och att de dröjer innan det kommer ut en.. och att hon kunde juh få betala om hon ville. Vad tror ni kör förbi på gatan? En TAXI såklart. Kvällens skratt heltklart. Oddsen på det lixom!? Vi tog aldrig någon taxi. Vi tog en promenad upp till hallen. Påvägen dit vart jag kissnödig, skulle smita undan och kissa men blev helt chockad då jag såg en kille ligga och sova på en parkbänk, vi väckte honom och drog vidare till partyt. Helt klart kvällens goda gärning.

Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0