Hunnit med mycket

Fick då äntligen träffa Dessan i Torsdags, hur mysigt som helst att få se henne och krama om henne. En stund efter hon åkt fixade jag mig i ordning efter att ha rivit de lilla skjulet på baksidan här hemma och åkte till Hemse.
På Hemse blev det bolaget och sen hem till Jonas och se på hockey, sen kom Elisa också. Hockeyn var spännande och drog ut på tiden som kom lite sent till Peter och Veronica.
Hos P&V blev det grilla, kortspel och lite dricka, vidare till J och spela lite mera kort och dricka lite till. Gick en sväng bort till Högbyäng för och kolla brasan, men det vart mest glöd, precis som förra året ;).
Sen tillbaka till J och värma upp sig och sen bort till P&V, där spelade J, P och E ölspelet. Jag och V tittade på.
Var hemma redan kl 00. Hade ont i huvudet.

Fredagen började med att jag blev väckt för en gångs skull. Var inte kvar så länge hos J. Skulle vidare. Var nerförbi Ika och Arte en stund, sen hem och lite senare drog mammsen och jag in till Tony och Elin. Vi for ut till Själsö och grillade korv och myste, Elins pappa Ulf kom även ut en stund och snacka lite.
Mamma och jag åkte hem och hemma väntade Jonas, såg tv och tog det lugnt. Tony kom ut, såg mera tv och spelade lite tv-spel. Kom i säng runt kl 00.

Lördagen. Jag och Jonas ställde klockan så vi kunde lösa "Melodikrysset" såklart. Körde ner Jonas på jobbet. Åkte hem och flyttade ner allt från uteplatsen, städade upp efter rivningen i torsdags. Ika ringde och undrade om jag kunde köra på henne och några till, så blev det. Ut på Hemse och spela lite kort. Körde till Lojsta och hämtade upp en snubbe, körde ut dom till Levide, sen ner på Klinte och hämta Jonas. Beställde en pizza på vägen och hämtade den innan vi åkte ner till Arte och spelade kort med honom till kvart i tolv, åkte ner till Levide, kom därifrån vid halv ett. Ut till Lojsta och lämna av snubben, sen upp på Hemse och droppa Ika. Ner till Rone och lämna av Anders, sen hem till Joans för att spela lite Worms och sen sova, klockan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0