Hard work work...

Nu har jag inte uppdaterat på en evighet.
Har seriöst inte orkat, jobbat som en dåre. Jobbade tisd-fred förra veckan, sen var det kalas vid Öbergs på fredagkvällen. Lördagen var det varpakastning och sen fest hos Sarah. Söndagen var jag bakfull. Igår jobbade jag igen och samma idag. Skall dra mig mot Tofta till 18 tiden, för och träna lite.

Inte varje dag man tränar varpa på staketspjälor. Har man ont om pinnar så har man. Var inte det vackraste vädret heller för den delen.


:=SD          varpa


Känns grymt kul och va igång i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Harligt anna! Kanske borde inforskaffa roda pinnar istallet, mycket enklare att se dem ju! Slipper man halla pa och vinkla hit och dit. LYCKA TILL denna sasong!!

2009-05-13 @ 23:46:31
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0