Min Sarah

Har ätit och varit ute med Pelle nyss efter att ha varit hos Jonas. Träffat Sarah och Jonas. Var en trevlig stund vi fick ihop. Känns som att "hejdået" inte kunde bli bättre. Relativt hasstigt och inte speciellt jobbigt, förrens nu kanske.

Känns som sagt lite sorgligt att min bästaste Sarah skall flytta. Men det känns som att det bara är att gilla läget. Allt som gör henne lycklig är bra. Jag hoppas att det skall funka bra för henne där borta. Att hon hittar ett jobb och att hon och hennes karl hittar ett drägligt boende.
Men en sak är säker, jag kommer sakna henne.
Va fan, hon finns juh kvar i landet, hon är aldrig längre än ett samtal bort.
Fan nu blev jag sentimental, känslosam, känslofull, snyfftig och pjollrig på en och samma gång.
De finns ingen som känner mig så bra. De finns ingen annan som jag alltid vet vart jag har.
De finns ingen annan som jag upplevt så mycket med. Både possitiva och negativa saker.
De finns ingen som Sarah. ♥

Jag älskar min Sarah!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snuttan:)

Från blöjan till graven darling!<3

2010-02-22 @ 22:22:49
URL: http://saaarhiiis.blogg.se/
Postat av: Serro

Det är fint att vara sentimental ibland. Man kommer på så mycket knasigt man gjort tillsammans då! Vadå, är det Röd solhatt i Teq.... Hahhaha, nu fattar jag, DU MENAR KORKEN/HATTEN PÅ FLASKAN! =)



Puss mitt på munnen!

2010-02-27 @ 11:38:49
URL: http://serafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0