Snö, snö och åter snö!

Har precis ätit (lagade värsta goda tomatsoppan och scones) och sen pratat lite med Dessan och bokat in en dag med henne när hon kommer ner. Mycket planerande nu skall hinna med och träffa Sarah också. Hon åker juh på fredag. :( 

V.8

M: 7-15 Efter jobb: Träffa Sarah och Jonas hos Jonas!!
Ti: 9-16:30
O: 9-17:30
To: 6:15-13
F: 6:15-13 Efter jobb: Träffa Dessan!!

Fan så är det OS-hockey i morgonbitti, men jag hinner juh inte se hela matchen.. hinner väl se första perioden. Bara för att man skall jobba, hade vart bättre om jag började vid halv nio, nio typ.

Helgen har vart rätt lugn. Var hos Jonas i fredagskväll och såg på hockey och spelade lite spel as usual =D. Lördag och söndag har jag mest gjort så lite som möjligt.
Snöat som fan har det gjort hela helgen typ. Tar fan aldrig slut och jag kan inte skotta på grund av axeln. Inte för att det är superroligt att skotta men dock nödvändigt.

Näe, skall kolla in Sporten snart. Undrar om dom visar så mycket annat än OS? Det går bra för Sverige ändå, trillade in två medaljer till i natt. Det var kul och se =D

Hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0