Tankeställare

Jobb idag mellan 7:15 och 15. De var rätt skönt ändå. Även fast jag fortfarande känner mig sliten.
Efter jobbet drog jag ner till Jonas spelade en omgång tv-spel, N64 så klart. Marioparty. De gillar vi.
Hem och laga mat. Falukorv i ugn med svamp, lök och ost. Smörde på lite chilisås blandat med lite grädde och ströbröd. Blev supergott. Så hemgjord potatismos så klart. Vad jag kan, snabbt gick det också. =D

Gårdagens insident har sjunkit in lite mera nu och jag fick mig än tankeställare. Kan va nyttigt.
Vilken jävla tur jag hade ändå, det hade kunnat få värre konskvenser.

Öppnar imorgon det innebär att man slutar tidigt, det är gött. Fast då brukar man helst bara vilja hem och sova.

Arbetskamraterna hade personalmöte igår. Jag var juh inte med eftersom jag inte är anställd och dessutom var jag ledig. Det verkar som jag kommer ha heltidsjobb ett tag till. Wiiiie *big smile* !!
Har dock ingen arbetstid för torsdag och fredag ännu. Haha. Det löser sig alltid. Ingen idé att oroa sig. Jag har juh bestämmt mig för att inte göra det. Det mår man bara så dåligt av. Jag tar det som det kommer.

Torsdag årsmöte med Banda. Kan alltid va trevligt. Man ses juh inte allt för mycket såhär års. Hoppas faktist på att jag inte behöver stänga på torsdag. Känns som man får stressa då och de gillar inte jag.

Har lite funderingar på och åka iväg vid påsk. Norrland och Sita är första tanken. Vi får se vad som sker, annars finns andra alternativ kanske.

Lite tv och sen sova eftersom man måste upp vid halv sex ungefär.

Natti natt

Vem läser förresten? Släng in en kommentar väl.

Kommentarer
Postat av: Emmah

Jag läser självklart :) Och jaa, vi är garanterat ett annat alternativ om du inte åker till Norrland :P Puss <3

2010-02-09 @ 22:03:17
URL: http://emmah88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0