Ingen halsfluss

Jiiises. Jag är helt slut. Har legat pall hela helgen(sen i fredags eftermiddag). Sjuk. Halsen och öronen har värkt som f*n!! Halsmandlarna känns som potatisar typ.
Känns något bättre idag, nu på kvällen.
Var vid doktorn lite tidigare idag, ingen halsfluss.. hade nästan hopopats på det så man kunde få sitt penicilin och bli bättre. Men inte det. Sänkan var inte så bra, så det ville att jag skulle komma tillbaka på onsdag och ta ett nytt.

Har fått bud på en lägenhet. Här i Sanda. Funderar ännu. Är sugen. Jobbar jag som nu så klarar jag det ekonomiskt men det blir värre om man får dåligt med jobb en period. Jag måste fundera lite till.

Blir inget jobb imorgon och på onsdag iaf.

Nu skall jag återgå till soffan, där jag tillbringat mest tid denna helg.

Halsmandlar













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0