Back on track!

Har nu kommit hem igen!
Har haft en icke-lugn och mysig helg.
Utan mest en massa jobb och slit, har äcklig träningsvärk och är äckligt trött.
Borde egentligen sova, jobba i morgon [9-15:30(16)]. Men hade ett så otroligt bloggskrivarsug.
Inte för att jag vet vad jag skall skriva men iaf.
_________________________

Imorgon rycktas det om att det är valborg, men jag vet inte jag?
Jo de är klart jag vet. Gallaj hemma hos oss i Sanda med några vänner, vet ni alla säkert redan.
Som det ser ut nu så blir det Jag, Tony, Elin, Jonas, Marcus, Emmah, Jennie, Pontus och Ninni.
Det skall grillas och drickas lite granna. Jag hoppas att vi kommer få en trevlig kväll, vilket jag inte tvivlar på.
_________________________

Måste bara få säga en sak, ni kommer se mig som värsta datanörden nu men de skiter jag i.
- Fan vad jag har saknat Min dator, Min musik, Mina spel, Mitt eviga blogg-läsande och skrivande.
_________________________

Finns annat jag saknar också, mina käraste vänner. Men i morgon träffar jag i alla fall en del av er :D.
Hade en jättetrevlig kväll med Jonas i fredags. Tack vännen! --´-,--@
_________________________


"Jag kommer aldrig finna Dig
kommer förbli ensam
skall vandra genom livet i min ensamhet
kommer aldrig att finna den riktigta kärleken
heller aldrig den riktiga lyckan
jag kommer aldrig finna Dig"

Kommentarer
Postat av: Edvin agustosson

Jo det var skoj i fredags, o ja saknar min dator också :(

2007-04-30 @ 00:14:53
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0