Läpparna skrattar och ler...

Onsdag, den värsta dagen i veckan. Massvis med barn och en man kort!
Snoriga näsor, hysteriska barn, bajsblöjor och väldigt trött eftergårdagens personalträff!
Tog mig en siesta i soffan med ett barn, de var rätt mysigt!
_________________________

De verkar som att man får gilla läget lixom.
Annars kommer de väl bara en massa skit.
Även om jag ogillar det.
Men man skall väl framstå som den dära som
inte har några problem alls och bara springer
runt med ett leennde på läpparna.
"Tårarna rinner i hemlighet medan läpparna skrattar och ler"... ungefär.
Men att se dina egna problem och bara tänka på dig själv är kanske lättare för dig?
Jag orkar inte bry mig nu...!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är superduper mysigt o ta siesta med ett litet barn.

Du...jag tycker att du är GREAT!!!

Pusso kram

2007-04-26 @ 13:49:56
URL: http://greten.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0