Ensam hemma(!)

Helgen: Fredagen i Stånga... grymt kul. Lördagen i Vallstena lika så.

Måndag: Sov.
Tisdag: Jobbade.
Onsdag: Ensam hemma efter att mormor, mamma och Per dragit till Malmö för att fixa mamma och mormors pass. Vilket innebar försa gången jag varit absolut ensam hemma i fler än ett par timmar. Skönt till en början. Tony och Elin kom hem på kvällen och vi lagade till mat, senare kom även Sarah på besök. Mkt trevligt.
Torsdag: Chill hemma med Elin och Sarah. Pannkaks bak med Elin efter att Sarah åkt hem. Sitter nu här och tar igen mig. Det är juh nästan jobbigt o vara ensam hemma. Massa disk o matlagning + att man skall ta hand om hundskrället.
Fredag... de är i morrn de. Skall jobba 8:30 - 16. Sen bara vara hemma med familjen som kommer hem i natt.
Lördag: Åker ut till papps och sen blir de knytis i Lau. Trevligt trevligt.

Vet inte vad jag skall skriva. Är ganska trött. Skall slänga mig i soffan och kolla på Sjukhuset nu tänkte jag.

 Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du och Jonas är ju kändisar nu! noll498.se om du inte sett ;)
Hoppas att är väl annars.

2007-08-31 @ 07:47:28
URL: http://linnsalabim.blogg.se
Postat av: E.

Miss you babe.

2007-09-01 @ 22:57:22
Postat av: jonas

jag tycker också att dom ska låta oss leva för stunden. morgondagens bekymmer är just, MORGONDAGENS bekymmer :D dessutom så förstår ja va du menar me o va ensam hemma, de va ja me, hos farmor o farfar. lite längre än dej dock xD o en sak till. varför gnälla om att ja inte bloggar. de var längre tid sen du bloggade än jag ? :P

2007-09-12 @ 13:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0