Livet är en fest

Ja... de sägs så i allafall. Eftersom att sommaren inte erbjudit allt för mycket fester få man väl göra ett tappert försök till att ta igen detta i slutet av sommaren.
Ja att livet är en fest, det stämmer för min del för tillfället skulle jag vilja påstå.
Förra helgen bestod till mesta del av fest skulle jag utan och ljuga vilja påstå.

Det skulle börjas lite lugnt på torsdagen med några öl och lite RISK spelande med Jonas och Roffa.
Det blev en massa öl och whiskey. Satt och spelade till kl 5 på morgonen.

Fredagen innebar kräftskiva i Alva hos Peter. En mkt trevlig tillställning. Fler på plats var Arvid, Virre, Sarah och Jonas. En massa god mat och så Skåne och öl. Sov hos Sarah.

Vaknade och mådde rätt skapligt på lördagen. Det gjorde däremot inte Sarah, haha. Jag och Sarahs mamma L8 (Lotta) hade jäkligt kul i soffan åt Sarah. Vid två tiden blev jag hämtad av lillebror och Elin. Åkte till Sanda, för de var dax för nån form av släktmiddag med Pers bröder. En och annan öl intogs under kvällen. Sen starxt innan  Dessan och Jimmie dök upp började jag mitt upptåg med en 5 snabba cider för att sen kasta oss bort till byggdegården där de var countryafton. Väldigt nice var de.. Sen hem när det nästan var slut. Hem och spela chicago och dricka likörer.

Söndagen mådde jag allt annat än bra 
Sov 14 timmar mellan Söndagen och måndagen.
Har jobbat tisd och torsd.

Nu är det fredag. Och tro inte att den här helgen kommer bli lugn. Möjligtvis lite lugnare ;).
Vi trappar ner från en tredagars till en tvådagars.

Ikväll är det Stånga och 20årsfest som gäller.
I morgon Vallstena och 18årsfest.

Haha, jag kommer bli alkis snart.

Men jag lever livet för tillfället, låt mig göra det.

Kommentarer
Postat av: E.

Det är så glädjande att du är glad o lycklig

2007-08-25 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0