På rutin

Mestadels jobb som gäller för tillfället.
Livet innehåller för tillfället: Jobb, sömn, mat och en del varpakastning.
Kan va rätt tråkigt ibland, känns som att de är samma sak dag ut och in. Allt går på rutin lixom.

Avslutat min penicilinkur för en vecka sedan så är ganska pigg nu =).

I helgen var jag mest hos pappsen i Burs, drack vin, kastade DM och umgicks med pappa och Sita.
Billy och Stellan(Snällan) dök upp emellanåt också. Skrattade så jag höll på o dö när Stellan imiterade en "döv" Stockholmare (döv-Leif, en gubbe med väldigt dålig hörsel).

DM:et i lagkula i lördags gick rätt bra. Men frågar mig fortfarande varför vi inte fick kasta om tredje och fjärdepris.
Många ställde sig den frågan.

Har hunnit med att både jobba och vart en sväng på Hemse.
Det blev en kopp kaffe med Jonas på Café och bar. Det var inte så dummt alls. Saknat min Jonasponke!

Nu skall jag jobba tisd, ons och torsd. Ledig fredag. Sen är det Stångaspelen i helgen. De lär bli nice.
Sen är det jobb hela nästa vecka. Sen så är det mindre än två veckor tills jag åker bort från ön nästan vecka. SM juh! Åker på söndagen!

Så så ser de närmaste veckorna ut.

Kommentarer
Postat av: E.

ANNA!! Ge mig lite av din tid tack? Och kanske borde jag nog ge dig lite mer av min tid med. haha. Imon åker jag, saaaaaakna dig då ja!!!

2007-07-10 @ 10:34:30
Postat av: Jonas

o lite tid till jonas ska vi väl hinna me ? :P

2007-07-10 @ 16:11:12
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: Serra

Mmm, det ska få bli lite mer bilddagbok över det hela! Ska bara komma ihåg att ta med mig kameran när jag går hem ifrån!
Lycka till på SM:et! KRAM i stora lass!

2007-07-19 @ 21:42:46
URL: http://serafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0