SM resumé

SM-veckan är över och Anna är tillbaka på ön.
Har precis avlsutat en arbetsdag, lr de var väl ett par timmar sen nu.

Vad har hänt då?

Var på en trevlig pokerkväll på Hemse fredagen innan jag åkte.

SM-veckan:

Mån:
Ind. Tog mig till Semifinalen där jag förlorade. Vilket innebar att jag skulle kasta om brons samtidigt som finalen på torsdagen.

Tis:
Par, Vann grupp D, illa illa. Kastade med Sven =).

Ons:
Lagula för juniorerna. Agerade coach, lika kul som vanligt. Banda kom 1:a och 3:a.

Torsd:
Centimeter och bronsmatch. Centmietern var riktigt illa och Bronsmatchen lika så, men jag är iaf 4:e bästa dam =).

Fred: Lagkula. Team "Banda dom bästa" (Karin, Klara och jag) gick det inte så super för.

Efter kastningen var avslutad var det duschen och sen slänga sig iväg till Oskarshamn för hemfärd. Även fast alla skulle vara kvar o gå på Bankett var det faktist skönt att åka hem. Även om de var tråkigt o lämna alla.
Veckan har mest varit regnig men va gör väl de, det var juh min enda lediga vecka på hela sommaren så.

Veckans bästa: Mitt stärkta självfötroende.

Veckans värsta: GRODOR på varpaplan.

Kom hem natten mellan fred och lörd.
Alla var ute i Fide utom jag.
Lördagen var trevlig, kareoke, vin och kubb.

Kommentarer
Postat av: E.

Du är bäst.

2007-08-01 @ 12:16:16
Postat av: Linnea

Svårt att smälta att vi ändå kom 4:a, synd att man iaf inte kunde bjuda på lite motstånd i bronsmatchen. Riktigt kul att du kom så långt, 4:a är inte vilken placering som helst. Tränar du mkt? Linnea

2007-08-01 @ 18:57:31
URL: http://ronstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0