Bara en person

Worms3D i min rumpa. Usch, tvi och blä!
De är mest ett dumt påhitt.
De vill iaf inte leka med mig o Jonas.

De finns mer dumma påhitt.
Jäkligt tråkigt.
Kärringstyrd?
Varför göra så mot någon du älskar?
Du vet precis vilka knappar du trycker på.
Varför toffla på på de viset?
Nej lite besviken måste jag faktist få säga att jag är =(.


Vem kliver upp kl sju på sin ledig dag då? Jo Anna!
Har ordnat en massa med favvo Jonas.
Vi har fikat, vart o sett på blommor, vart på bolaget, vart och delat ut korv till alla små hungriga fagnings-barn, vart på Kupan och fixat Jonas maskeradutstyrsell, vart och införskaffat en ny handsfree, och en ny keps. En sväng på M.A.L.T och Krut och papper han vi också med. Sen fixade vi tag i en pressent till H.
Kom på en smart idé om att vi skulle gå till hennes praktik plats och köpa något där och sen be henne slå in den, men vi vågade inte vara så fräcka.
Var förbi henne och snackade lite strunt.
Sen hem till Jonas och vila fötterna, för då var vi trötta i tassarna.
Sen kom hon Jennie da Lacross-player.
Gick en sväng till till Krut och papper.
Sen ner till mamma o hämta lite icakort o grejer, sen handla sen HEM!

Har fixat käket till i morgon.
Ätit mat.
Chillat vid tvn.
Och sen bajs Worms.
Nu blogga, tv och sussa kanske?

Imorrn kommer dagen som iaf jag och Jonas sett fram emot sen bajs-Valborg.
Längtar som en hel gnu. Det skall bli en dag hon sent skall glömma.

Söndag, tårta =D.

"Bara en person verkar förstå.
Bara en person begär inte allt.
Tacksammt skall du veta.
Jag tror du vet vem du är.
Jag trivs i ditt sällskap.
Jag mår bäst när jag är i ditt sällskap."

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0