De skall nog va såhär

Jobbigt läge.
En hemsk kväll.
Som alla andra den senaste veckan.
Orkar snart inte mera.
Orken och lusten har tagit totalt slut.
Vill bara att du skall förstå, för det gör så fruktansvärt ont.
Jag behöver dig mer än någonsin.
Jag saknar dig så obeskrivligt mycket.

Nu e man på topp nästan, iaf för tillfället.
Berusad av apelsinjuicegroggar och chicagospel.
Skall sova nu så jag kommer upp vid 10.
Visby med papps och sen Burs en sväng och sen Hemse för att träffa Jonas och Jennie.

Nu hoppas jag på att få lite sömn i mina stackars ögon.

Jonas, utan honom går det inte.


Tack för att ni orkar stötta mig, även om inte ens jag vet vad det handlar om. (F)

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0