Sovförsök

En lite smydryg dag.
Har ändå vart skön på ett sätt.

Sover väldigt dåligt nu för tiden.
De är ingen höjdare.
Skall försöka sova ikväll.
Hoppas jag lyckas bättre ikväll än igår.

I morrn jobbar jag 8:30 - 16:30.
De kan verkligen bli en dryg dag.
Sen åker jag till pappsen.
Skall chilla där och så måla förståss!

Jävla huvudvärk. Den vill inte gå över.

Jag vill också.
Men får vänta på rätta tider.
De skall bli den lyckligaste stunden i mitt liv.
Även om de finns för och nackdelar med det hela så att säga.
Jag längtar...

Orkar inte skriva så mycket mera faktist.
Så go natt på er!

♥ Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hälsa pappsen! Undrar om han kommer i håg mej? Vi jobba tillsammans på Ekängen. Han låste in mej på toan! hahaha... Men öppnade ganska fort igen!

2007-05-11 @ 10:01:29
Postat av: Anonym

Vi är två hos den faddirullen :D sova dåligt is the shit (?) not. Men de e tur man har nån o dela det med. älsk

2007-05-11 @ 11:33:02
Postat av: Ragnar vanheden

Vi är två hos den faddirullen :D sova dåligt is the shit (?) not. Men de e tur man har nån o dela det med. älsk

2007-05-11 @ 11:33:35
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: Ragnar vanheden

Då är vi 2 om den faddirullen. Sova dålig is the shit (?) eller inte. Men de e tur man har nån o dela sina upp- och nergångar med det. älska

2007-05-11 @ 11:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0