Jag vet..

... jag är dålig på och uppdatera.

Det var ett tag sen igen.

Vad har hänt då?

Jobbar en massa.
Trappat ner en massa med rökningen. Helg-röker, eller vad man nu skall kalla det.
Har fått mera jobb, dubbelt så mkt som förut =D.
Lillebror har klarat uppskrivningen.
Var på middag på Wisy Strand igår och lyssnade på Lill Lindfors, med arbetskamraterna.
Börjar bli lite sjuk... tror jag. Har ont i halsen i alla fall.
Var och lyssnade på Dan och Kjell förra helgen.

Allt rullar på som vanligt.. nästan iaf.

Sköt om er

Kommentarer
Postat av: Sarah

Näe men se på fan ! Anna har skrivit en blogg... Dra mig baklängens på en skottkärra full me nyponsoppa !

2007-10-08 @ 12:11:47
URL: http://saaarhiiis.blogg.se
Postat av: Emmah

Emmah saknar sin Anna <3

2007-10-08 @ 14:25:27
Postat av: E.

Du är ganska bäst bruden, så att du vet ;)

2007-10-16 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0