Astma

Var hos doktorn igår. Fick astma medicin och en nässpray eftersom jag e så rackarns tät.
Fick träffa en jättebra sköterska som förklarade klokt till skillnad från den griniga daoktorn. Hon gjorde en snabb Spirometri på mig och vi bokade återbesök om 6 veckor. Hon hoppades på att det bara var tillfälligt över pollensäsongen. Så vi får väl se sen om det har blivit bättre.
Efter läkarbesök hann jag med 4 timmars arbete.
Kom inte ut på min vardagliga promenad. Var jättetrött igår kväll. Gick och la mig rätt tidigt igår, idag känner jag mig utvilad. Idag är väl tanken att jag och Per skall försöka få ordning på köket lite grann så att vi kan bli klara med de snart.

Vad händer till helgen?
Vad har man för planer för Valborg?

Hej!

Kommentarer
Postat av: E

Tjingeling! Kram tillbaka!
När är du i Burs?
Inte kul med pollen...
Kramizar E

2008-04-25 @ 22:08:41
Postat av: Dessidessan

Tycker du uppdaterar lite dåligt!;)
Love u hunny! Puss o kram

2008-05-14 @ 21:14:22
URL: http://dessidessan.blogg.se
Postat av: Emmah

Tycker det uppdateras lite dåligt här sötnos! :P Puss

2008-05-19 @ 23:59:50
URL: http://emmah88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0