Pollenhelvete!!

Haha. Nu trillade poletten ner. De var skoj att du hittat hit. Kram på dig Eva.
_____________________________

Pollensäsong och jag mår väl inte allt för bäst. Lär få bli ett läkarbesök på
tisdag, befarar att det kan ha dykt upp nån form av astma i samband med pollenallergin.

Måndag skall jag besöka tandläkaruslingen som skall laga hål. Mitt första!! Aj!

Imorgon vaknas det mot utgång med några brudar. Trevligt.

Jobbet rullar på och så.
_____________________________

Förra helgen var det lite party med Jonas på fredagen, vi var nog bäst i världen, besöka folk och spela scrabble var nog de vi var mest bra på. Grillning hos Sarah på lördagen. Vi åt så vi nästan sprack! Herregud vad mat. Trevligt trevligt. Sen var vi väl mest trötta och gick hem. Hejja VI! Det var en bra helg.

Ikväll har jag sett på Så skall det låta med mamma. vi har även varit ute en sväng med Pelle.
Jag hittade den försvunna bajspåsen sen igår. Hade kutit fast den i kopplet och sen var den bara borta.
Men idag hittade jag och mamma den. Haha!
_____________________________

Nej nu skall jag hosta vidare här och kanske ringa Jonas om en stund.


Hejja Liv!! HV71 vann SM-guld!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Serafia

Jag vill inte skrämma dig, men det är vidrigt att laga hål!

2008-04-19 @ 15:04:49
URL: http://serafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0