"Skit på dig!"

Ont i halsen har jag ännu.
Men lite piggare känner jag mig nu iaf.
Har fått sova massa denna helg.
Hade tänkt o försöka jobba i morrn, de lär nog inte vara några problem.

Lillebror o Elin har vart här i helgen, trevligt tycker jag!

Såg på Götakanal 2 (kanalkampen) igår.
De var väl femte gången eller nått.
Jag sten-diggar Loffe och Italienarn. Haha! "Skit på dig!"
Nu skall dom tydligen spela in en tredje Götakanalfilm, frågan är om den håller samma klass som de andra?

Ikväll börjar andra säsongen av "I en annan del av Köping" :D


Hoppas ni haft en trevlig helg.






Drömmar.
Svartsjuka eller avundsjuka?
Våga släppa på känslorna?

Kommentarer
Postat av: Emmah

Emmah saknar sin Anna

2008-02-03 @ 14:57:47
URL: http://emmah88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0