Jag e precis lika oskyldig!

Var införbi Forsba och hämtade min skiva... sen dök jag dit igen.
Blev en massa vin. Höll igång till 6 på morgonen. Ika och jag e kvitt nu :D.
Bästa kommentaren kom naturligtvis från mig. Mötte Ika i dörren då hon skulle ut och skälla på barnen. Då jag kläcker ur mig:    -  Ja men du kan va lika arg på mig med... för jag e precis lika oskyldig... !
Det jag egentligen ville ha fram var nog att jag var exakt lika skylldig.
Var måttligt bakis i måndags. Gick nog inte över förrens igår.

Har för övrigt jobbat nu ett par dagar. Tisdag och Onsdag. Jonas åkte med hem i måndags.. även han har jobbat lite och bott här. Han åkte hem vid kvart över fyra. Vi tog en ride i Klinte. En mjukglass på Pressan, en sväng in på Kustan och snacka lite, åkte ner på hamnen, bort till Konsum en sväng och sen bort och få en kopp kaffe hos Lotta och Stefan. Behövde aktivera mig, annars hade jag somnat. Började tidigt i morse nämligen.

Jobb i morgon igen. Får se va som händer i helgen. Parta hos Tom? Fast jag vet inte om dom var så sugna. Är jag de förresten? Yeah yeah.. nått hittar vi väl alltid på.

Hare


Ps. Våren är här, och för en gång skull njuter jag av den. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0