Blåljus

Dagen tillbringades på Hemse hos Ika, massa pratande, lek, målande och fika.
En sväng förbi Färghuset för att köpa vax och hårfärg var det tänkt, men det fanns ingen färg som passade mig.
Sen förbi Konsum som säljer hårgelé jag använder, fick syn på pappsen så fick stanna och prata några ord med honom.

Sen vidare till Klinte och Jonas, gick med han i tvättstugan, spelade lite yatzy och sen åkte jag hemåt.
Hade lite väl brottom på hemvägen, polisen hängde på mig och fick böter på 2000 kr, tur i oturen.. dom var hemskt snälla. Tur dom inte hade laser. Det värsta var väl att dom satt på blåljuset mitt i Sanda. Såg inte att dom låg bakom mig. Men de hann inte va på så länge som tur var. 
Pulsen gick bra länge efter det. Nu får man ta det lite lugnt på vägen.

Imorgon är det jobb igen. Känns skönt faktist. Då kan jag inte hitta på någe fler dumheter.

Kommentarer
Postat av: D

Men Anna då, inte bra o köra så fort, då blir man fattig..

Men den stora frågan är, vad gjorde polisen i Sanda????

2010-02-09 @ 13:00:56
URL: http://dessidessan.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0