Många tankar/funderingar

Hemma igen efter några timmars möte. Trött som en gnu är jag. Ett bra möte som vanligt för övrigt.

Funderingarna runt ett eget boende har för övrigt vart en fundering jag haft på sistonde.
Skulle va rätt s¨skönt. skall ta och börja kolla runt lite tror jag.

Måste snart köpa en ny tv, har tröttnat på mammas lilla skit-tv dom jsg hsft sen min pajjade. Har spanat lite på en tv med inbyggd dvd och inbyggd kortläsare. Kanske skulle göra slag i saken snart.

Snart helg, får se vad som händer. Kanske blir lite vin med Ika fred eller lördag kväll. Annars inga större planer, städa lite kanske, fixa med lite bilder till jobbet.
Skall se till och boka den där flygbiljetten också.

Nu skall jag sova. Lite sovmorgon imorgon iallafall, börjar halv tio.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0