Muskelsenfäste ur funktion

Helgen blev superlugn.

Har inte blivit mycket datorsittande i veckan, OS juh ;).

Jobbat hela veckan, bara tidiga mornar. Samma i morgon.

Var hos sjukgymnast i stan med min axel idag. Han tryckte sönder mig totalt. Ett muskelsenfäste som fått sig en törn. Av antingen monotom rörelse eller en plötslig rörelse. Skall masseras varannan dag 10-15 minuter och så skall jag på återbesök. Var helt mör efter de besöket.
Åkte och hämad upp Jonas sen åkte vi utåt Sanda för att fortsätta till Hemse. 
Hade lite avskedsmiddag för Sarah som drar till Skåne nästa vecka. Mycket trevligt var det.
Samtidigt känns det faktist lite sorgligt.

Nu skall jag sova. Är trött och mörbultad som en gris.

Kommentarer
Postat av: Emmah

Visst blev det! Det var lärt värt att vänta typ 1 år på :P haha!

2010-02-20 @ 19:25:16
URL: http://emmah88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0